love, hate, friends

love, hate, friends

sobota, 6 lipca 2013

HEJKA

Siemanko, tak więc jest to mój drugi blog, który będzie opowiadał o losach Naruto w naszym świecie, o jego nowej szkole, o dziewczynie która zmieni jego życie i o wielu więcej przygodach Uzumakiego. Jestem Shikazu a mój pierwszy blog to http://narusaku-skinnylove.blogspot.com/ w którym mam nadzieje dodam jeszcze dzisiaj nową notkę oraz powiadomienie. Będę pisał oba blogi jednocześnie mam nadzieje że mi się to uda ;D Dzisiaj na pewno dodam na tego bloga zapoznanie z postaciami oraz prolog. Bardzo proszę o komenty gdyż bardzo pomagają. Pozdro ;*

4 komentarze:

  1. No i supcio. Nie mogę się doczekac nowej notki, a raczej prologu. Wiesz, powiem Ci, że trochę się narobiła tych blogów, co opowiadają o losach naszego blondaska i jego przyjaciół w naszym realnym świecie. Bardzo mi się to podoba, chętnie poczytam sobie jeszcze jeden. Pozdrawiam i życzę weny. A i jeszcze jedno dodaję tego bloga do polecanych na mój. Czekam na nocię. Dodam jeszcze, że będę tu wpadał baaaaaaaaaaardzo często i zawsze, gdy ukaże się notka ja ją skomentuję. No chyba to tyle, co chciałem powiedziec xD


    PS. Nie wiem coś mi się porobiło z klawiaturą i nie mogę napisac litery "ć", więc wybacz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo!! Bardzo fajny pomysł na stworzenie takiego opo ^^ Już się nie mogę doczekać prologu oraz całej fabuły:) Będę czekać z niecierpliwością na notkę tu lub na tym drugim blogu:) Mam nadzieję że dasz radę prowadzić dwa blogi naraz:P Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. :D Na pewno Ci się uda prowadzić dwa blogi! Ja daję radę :) Czekam na notke i tu i na tamtym blogu. Nie mogę się doczekać. :D ja też mam blog współczesny ;d ale już nie o Naruto :D.
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. więc tak, mam małe problemy z klawiaturą, ale dam rade, narazie uwijam się z postaciami, prolog i pierwsza notka mam nadzieje ukażą się szybko, gdyż mam już zarys fabuły ;d

    OdpowiedzUsuń